PROIECT  TEHNIC SECURITATE FIZICA

Proiectul sistemelor de securitate se întocmește în urma analizei de risc (HG 301/2012 ANEXA 7 la normele metodologice, ART. 2 Configuraţia sistemelor de protecţie mecanofizice şi de alarmare împotriva efracţiei se stabileşte în baza analizei de risc şi a cerinţelor minimale de securitate prevăzute în anexa nr. 1 la normele metodologice. ART. 3 Proiectarea aplicaţiilor cu sisteme de alarmare împotriva efracţiei se realizează în scopul asigurării detecţiei şi semnalizării pătrunderii neautorizate, restricţionării accesului, supravegherii video şi înregistrării imaginilor din zonele de interes, precum şi al transmiterii semnalelor către dispeceratele de monitorizare.)Proiectul sistemelor tehnice de securitate se întocmeste conform legii (HG 301/2012, ART. 68 (2)

Proiectarea, instalarea, modificarea, monitorizarea, întreţinerea şi utilizarea sistemelor de alarmare împotriva efracţiei se fac cu respectarea normelor tehnice prevăzute în anexa nr. 7 anexa 7 din HG 301) și de catre firma/persoana licențiată (Legea 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor ART. 58 “Desfăşurarea de activităţi de pază sau protecţie, de proiectare, producere, instalare şi întreţinere a sistemelor de alarmă împotriva efracţiei sau a componentelor acestora fără atestat sau fără licenţa de funcţionare prevăzută de lege constituie infracţiune şi se pedepseşte cu închisoare de la 6 luni la 3 ani.”)

PENTRU ANUMITE CATEGORII DE OBIECTIVE, proiectul se supune avizătii poliției (HG 301/2012, ART. 68 (1) (1) Sunt supuse avizării poliţiei proiectele sistemelor de alarmare destinate următoarelor categorii de obiective:

a) unităţi de interes strategic şi obiective aparţinând infrastructurilor critice;

b) unităţi sau instituţii de interes public;

c) instituţii de creditare, unităţi poştale, puncte de schimb valutar, case de amanet, unităţi profilate pe activităţi cu bijuterii din metale sau pietre preţioase;

d) magazine de arme şi muniţii;

e) staţii de comercializare a carburanţilor/combustibililor;

f) săli de exploatare a jocurilor de noroc;

g) centre de procesare;

h) casierii furnizori şi servicii de utilităţi, puncte de colectare ori de depozitare numerar cu plafon de peste 10.000 euro sau echivalent;

j) depozite în care se află bunuri cu o valoare mai mare de 10.000 euro sau echivalent.

Observatie 1: la lit. g se face referire la “procesare valori monetare”

Observatie 2: Prin unităţi şi instituţii de interes public supuse avizului de la art. 68, se inţeleg entităţile care, prin actul normativ de organizare, şi funcţionare, sunt declarate de interes public, pe domeniul administrativ, social, medical, transport energie electrică, gaze, apă şi alte infrastructuri de interes public (muzeele, unităţile de învăţământ, sediile unităţilor administrativ — teritoriale, administraţiile financiare, spitalele, policlinicile, farmaciile).

VALMAN DVM CONCEPT

-pune pe primul loc consultanta pentru securitate deoarece datorita acestui serviciu va putem oferi solutii profesioniste de securitate, perfect adaptate la situatiile specifice si cerintele diferite fiecarui obiectiv in parte.

-asigura consultanta GRATUITA, realizata de catre profesionisti cu experienta dobandita si dovedita de-a lungul anilor care evalueaza nevoile de securitate, fac studii de fezabilitate privind tipul si dimensiunea serviciilor de securitate pentru a dispune masuri in concordanta cu necesitatile Beneficiarilor si cerintele legii..